Silhouette Soft ( Amerikan Askısı )

2006 yılında FDA tarafından onaylanan gençlik gibi olarak da bilinen özellikle orta ve alt yüz bölümlerinde oluşan hacım kayıplarına ve cilt sarkmalarına karşı çeşitli nedenlerden ötürü henüz cerrahi müdahaleyi kaldırmaya hazır olmayan insanlar için güvenli bir alternatif  olarak uygulanan etkili bir yöntemdir. Yaşlanma belirtilerini önleyip geciktirdiği gibi cilde yenilik ve gençleştirme için de uygulanır bileşenleri doğal ve tamamen emilebilirdir.

Biyo uyumlu Ama kalıcı polipropilen süturlar ve biyo emilebilir lastikle ve glikolik kopolimer yerinden yapılmış koniler kullanılır. Bunlar lokal anestezi altında temporal Farsça’da bir kese aracılığıyla saç çizgisinde birleştirilir bu Prosedür sadece yetkili Doktorlar tarafından yapılabilir orta yüz, çene çizgisi, kaş ve hatta burun 2 hareketle kaldırmak için tasarlanmıştır.

süturler polilaktik ve glikolik asitten yapılmıştır. Yüzeylerinde doku yuva nüfus edilen çift yönlü elastik koniler vardır. Tiplerine bağlı olarak dikişler 8.12 veya 16 koniye sahiptir. Tamamen emilebilir laktik ve glikolik asitten yapılmıştır. İplikleri 6 ile 24 aylık bir süre boyunca zararsız laktik asitte dönüşür ve bir kolojen uyarıcısı olarak işlev görür. Steril bir uygulama eşliğinde Doktor ince bir iğne kullanarak deri altına sütur ekler hastanın rahatı için tedavi lokal anestezi altında yapılır ve yaklaşık 30-40 dakika sürer işlemler hemen sonra hasta klinikten ayrılır etkileri kalkıp Yanaklar yüz oval ve çene çizgisinin düzeltilmesi Kaş kaldırma uygun yüz oranlarını geri kazandırma yüzün her iki tarafında Normalde 2 ila 4 olan dikişler sütur paterninin ortasındaki bir giriş noktası aracılığıyla veri altı deri tabakasında yerleştirilir. lokal anestezi sadece süturun giriş ve çıkış noktalarında kullanılır. Herhangi bir cerrahi emisyona veya herhangi bir dikişe ihtiyaç yoktur. Ameliyat olmak istemeyen fazla hastalara hitap eder ve yüz verince kalıcı bir madde kalmasını istemeyen hastalar için güvenliği sabittir.

İşlem sonrasında yaklaşık 3 gün boyunca ekleme noktasını arkasındaki cildin 1 dereceye kadar sorun olduğu yerde küçük bir çukur oluşabilir ancak çok hasta herhangi bir morluk veya iğne işaretini gizlemek zorunda kalmadan ertesi gün aktivitelerine geri döner veya oluşacak küçük morlukları makyaj ile kapatabilir. Kalıcı veya major bir komplikasyonu görülmemiştir. Çalışmalara göre fibroz yoluyla iyileşme  tedaviden sonraki 5 ay boyunca devam eder ve iki yıla kadar sürer silhouette soft botulinum toksini kronik asit ve diğer tedaviler ile birleştirilebilir. Tedaviden sorumlu Doktor belirli prosedürler arasındaki zaman aralıkları hakkında karar verecek kişidir. Tüm bu işlemler deneyimli bir Tıp Doktoru tarafından gerçekleştirilmelidir.